17 aylığız.Bizimki de herkeste ağlıyor,korkuyor.2gün görmezse eğer amca,dayı,yabancı insanlar hep aynı.Dışarda birini görse abi,abla,bebi,amca,kuş diye sesleniyor.onlar yanına yaklaşsa hemen ya bana sarılıyor ağlıyor ya da yere atıyor. 🤦🏻♀️Ne zaman geçer daha bilmiyorum bu durum.