2 gün sonra kontrolumuz var lakin sizlere de sormak, danışmak isterim. Bebeğimin kafa derisinde sarı benekler gördüm. Internetten araştırdım konak büyük ihtimalle. .herkes farklı tarifler vermiş .karbonat, zeytinyağı, bebe yağı, şampuan. .. peki sizin yonteminiz ne oldu?