Kızlar humana 1 kullanıyorum 4 ay 20 gunluguz ek gıdayı tattirmaya başladım 4 ay bittiğinden beri. Ama şöyle bi durum var 2 aylikkenden beri kusma olayı var reflu vs değil sadece mamadan sonra oluyor ek gıda verdiğim zaman asla ve asla küsmüyor. Ama ne zaman mama versem kusuyor. Hani kilo almasa mama yaramıyor dicem ama 15 inde gittim 8.200 du. Yanı mama da yarıyo yani görseniz kilolu gibi değil demekki diyorum kemik geliştirmesinde iyi. Ama bu kusma olayına çözüm bulamadım ya artık sinirlerim bozuldu. Bi çözüm bi öneriniz var mı. Yatarak emiyo emerken uyuyakaliyo. Gaz sorunumuz yok kendisi çıkartıyor. Yedikten sonra da bi sorun olmuyo kıvranma vs. Yanı sorunumuz kusma. Mama yi mi değiştirsem bilemedim. Ya bu sefer aldığım mama yaramazsa sadece kilo yaparsa gelişim olmazsa deli sorular aklımda. Bu arada yerde emeklemeye çalışıyoruz ve çooookkk hareketiyiz. Asla sırt üstü yatmıyor sadece uyumak için oda zorla. Biraz uzun oldu k. Bakmayin.