Yasemincmk Bebeğim. 4 aylık oyun halısı aldm ama o hiçbişeden memnun değil yatıyo yok kalkıyo yok kucağimda geziyorz yok hep ağlıyor heep neden acaba
Eesay Yasemincmk muhtemelen atak döneminde o yüzden.. Benim oğlum da aynı durumda şuan. Yatmak, aynı yerde kalmak istemiyor, her şeyden çabuk sıkılıp tüm gün mız mızlanıyor. İnşallah bu günlerde geçecek🥺😂 Sabırlar, kolaylıklar diliyorum🌸😂
Ayseeyk Yasemincmk Ben hiç ataklara inanmazdım taa ki 4. aya kadar. Sabret geçiyor bak bizim geçti bile oğlum neredeyse 16 aylık olacak. Sadece sabır