petitehatunn merhaba. 2 sene önce yazdığınız bu mesajı görünce resmen umutlandim. Benim kızım 10 buçuk aylık. Geçen ay ilk kez idrar yolu enfeksiyonu oldu ve 3 gün hastanede yattı. Döndükten sonra ilk iki gün uykusu vs gayet iyiyken 3 haftadır yine uykusuzluk huzursuzluk gün içinde ateş 37.7 lere çıkma vs basladi. Hastaneye iki kez gittik ve ikisinde de idrar veremeden döndük. O kadar stresli o kadar beni bunalıma sokan bişey ki o idrar torbası anlatamam🥺 her defasında arabada bekle bekle , çocuğu oyalamak zaten zor. Zorla yaptığı üç beş damla da sızdı torbadan, elimiz boş döndük. Evde yapıp götürsek mesafe 100 km, asla yetişmez.
Ben mesajınızı okuyana kadar bebeklere sonda takıldığını bilmiyordum ve bunu okuyunca resmen mutluluktan aglayasim geldi🥺 sırf o idrar torbası yüzünden kaç keredir idrarını veremiyorum. Kimse bize sondadan bahsetmedi. Her hastane takıyor müdür? Zor mu bebekler için? Takıldıktan sonra yetişkinlerde ki gibi yanında bir torba mi oluyor? Bunları sormak istedim size. Yarın yine gidicez ve ben stresten tükendim şimdiden.