tosuncinar aynı canım benim belim hamileyken bir başladı doğumdan sonra daha şiddetlendi cok agrıyor bebeğimi emzirirken de onu ayaklarımda sallarken hele kopuyor cok fena kalkarken ben de dediğin gibi iki büklüm kalkıyorum biraz zaman alıyor dikleşmem ama hiç bir çözümü bulamadım ilaç yok zaten hastaneye de gidemem şimdi röntgen falan çekerler dayanabildiğim kadar dayanıcam