yavuzselmmmm88 Bebegim 4 18 günlük ve eskisi gibi Emmiyo bez sayısı da azaldı 4 bez eb fazla 5 oluyor saniye emiyor sonra çekiliyor ac olsa ağlar uyumaz diyorlar ama bence ac çünkü uzun süre emmez mi bu aydaki bebek
EsmNur yavuzselmmmm88 Bizde şuan 4 ay 13 günlük olduk 3. Ayın sonlarında reddetti bı kaç gün. Ben çok sık emzirmeye çalışıyordum az emiyordu o yüzden. 1 buçuk 2 saate yakın aç bıraktim şimdi çok şükür emmeye başladı tekrar 🤲
Fatosinal-07 yavuzselmmmm88 ah canım sorma bizde 3 e gidicez önceden ne güzel emerdi şimdi kısa kısa emiyor yada emip çekiliyor oyun oynr gibi
Meltemseri yavuzselmmmm88 canım o dönemde bizde de olmuştu ataktan kaynaklı olabilir 4-5saat emmedigi memeyi verince çığlık çığlığa ağladığı oluyodu. Şuan 5ay 3gunluk bu seferde sürekli emmek istiyor. Dönem dönem olabilir diye düşünüyorum
Hafsamm Benm 4 aylık 5 bez hiç olmadı. Mama da veriyorm emziriyorumda. 3-4 bez ancak. Hatta geceleri hiç yapmıyo
yavuzselmmmm88 EsmNur yok kuzum 4 saate yakın emiyo bu yani sık değil anlamdım neden canım Sıkılıyo valla napsam
Fatosinal-07 yavuzselmmmm88 aynen canım alıştı artık ne kadar emerse emsin mama da istiyor ve hepsini içiyor öyle doyuyo