Emilyababy 1 ayına çok az kalmış da keşke daha erken götürseydiniz, göbek önemli bir mesele çünkü. Sizi korkutmak istemem, annem abimde yaşamış bu durumu, götürdüğünde doktoru çok kızmış niye erken getirmedin diye. Şimdi olmasa bile ergenlik-yetişkinlik döneminde ani ölüme sebep olabilirdi demiş.