Reyidil YazCilegi ben hipp kullanıyorum ve doymuyor gibi . Sma kullandım ilk ay kakasını yapamadı diye 1 aylıktan beri hip kullanıyorum onda da sanki doymuyor . Şuan iki buçuk aylık