Benim kızım 32.haftada prematüre doğmuştu. Her bebeğe yapılmıyor yoğun bakımda kalan bebekler için yapılıyor genelde. 3 kere 10 dk aralıklarla damla damlatiliyor göz bebeği büyüsün rahatca bakılabilsin diye. Ince uclu bi mercek gibi bi aletle bakiliyo bebegin gozune degdigi icin biraz acı veriyor ama göz için çok önemli bi tetkik yoğun bakim bebisleri için. 🌺