Evet kızlar nerdeyse her gün ağlıyorm. Sürekli bağırıyor hiç durmadan çığlık ta değil hep bağırıyor çizgi film açmıcam diyorm delleniyor konuşamıyor sanırım onunda etkisi var herşeye bağırıyor artık pskiloljim bozuldu bugün pazar mesela babası da çığırından çıktı bağırmak istemiyoruz ama bağırmdan hiç susmuyor bağırınca o da bağırıyor inanın çok sbretmeye çalışıyorum bağırdıkça o ne istediğinii nazikçe soruyorum kç kez hemde yok hep bağırıyor 34 hftalık hamileyim eminim bu kdr stresten o da etkileniyor. Cidden npcamı bilemez haldeyim dili bi çözülse belki o da kendini daha iyi ifade edecek ama yokkk hiç konuşmuyor sadece bağırıyor. Sanırım bi tek benim ki böyle anlaşmıyoruz hiç. Ben tv açmak istemiyorum açmıyorum da baya süre ama sadce onu izlerken sakinn. Oyncakları ile oynamıyor. Akıllı kartlar aldım büyük onlra bakmıyor cidden npcamı şaşırdım… Tv ye alıştırmsaydınız dicekler demesin lütfen canım burnumda zten biz alıştırmadık kendisinin küçüklükten beri dikkatini çekiyor yapcak bişey yok. Deva olcaklr yazsın şuan ruh halim eleştiriye asla açık değil