Merhaba canlar 😍bi sorum olacakdi 2 aydır dogum yapdim 40 kadar kanamam oldu sonra birkere siyak kan oldu 1 gün sonra hic bisey gelmedi bugun yine cok az siyah kan var kimde böylə oldu? Normal adet böyləmi oluyo ya cogu kişi hamilelik falan oluyi böylə olunca diyo test etmeyede korkuyorum kizim cok küçük