Bizde 2,5 aylıkken falan böyle kabızlık yaşadık 8 gün yapmadı hiçbir sıkıntısı yoktu ama yine de endişelenip doktora götürdüm doktor midesi anne sütünü tamamen sindiriyo ve geriye posası kalmıyo bu yüzden de bir şey yapmıyo gibi düşün normal gayet demişti