Asliiii kesik kesikte hiç sorun yok o değerli kısmını alıp fazlasını çıkarmış oluyor ama süt gibi kusunca sütümüze yazık etmiş oluyorlar, direk çıkmış oluyor 😁 ama o da fazlasını atıyor demek. Biz de öyleyiz günlük 7 8 kere çıkarıyor bazen minik bazen şakır şakır bazen kesik bazen süt gibi. O sıkıntı değil. Ee küçücük mideye bu kadar emerlerse tabiki çıkacak. 😁 Anormal bir durum yok canım ben doktorlara da sordum sağlık ocağına da. Hepsi aynı şeyi söylüyor emerken çok rahatlıyor bırakınca yalnız hissediyor diye. Sen hiç stres yapma. Kendine harika pozisyon yarat emzirirken. Belin ve sırtın için yastıklar ayarla muhakkak rahat et. Aç televizyonu sessizce izle o da emsin. Film falan izliyorum ben emzirdiğim unutup. Yatarak emzir diyorlar ama cesaret edemem ve asla önerme Allah korusun. Ya memeyi hiç tutmasaydı diye düşündüm sonradan. Sen de öyle düşün. Ne güzel temas edin