Annnisshhh Kızlar yüksek ateşle acile gittim doktor iespor iğne yazmış emzirsiğimi söyledim bu iğneyi kullanınca emzirebiliniyim diye sordum sıkıntı olmaz emzirirsin dedi ilaçları aldım prospektüsünde eser miktarda anne sütüne geçer emzirilmemeli yazıyor tereddüte kaldım ne yapmalıyım