Aegeee bebegiminbesigicamdan isterseniz bi idrar tahlili yaptırın. Benim oğlumda öyle bi durumu vardı. Doktor idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi. Gerçektende varmış. Sonra sünnet falan yaptırdık
bebegiminbesigicamdan Mucizebebegim8 benim bebegim suan 1 yasinda 3 ayliktan beri ara ara oluyor ya kakasini ya cisini yaparken doktora soylemistim pek ilgilenmedi birkac kisiden de duydum normal zamanla gecer diye dusundum ama hala devam ediyor.
Lidya-t Ya çok normal bir durum eskilerde bilir ürperince aa çişini yaptı değiştirelim derler. Bunda takılacak bir şey yok. Herkes bilir