Susamm Forumun konu başlıkları bellidir. İstenilen kategoride post açma hakkına sahiptir annelerimiz.
Cihazın ne işe yaradığını bilmenize sevindim. Aciliyet durumlarınıda biiyor oluşunuz beni mutlu etti,inanın. Anlatmanıza göre üstüne basarken ağlayan bir bebek mevzuysa bu konu benim için bir aciliyet göstergesidir. Emin olun bende sakin, gerektiğinde gerektiğini yapan bir anneyim. Bu konuda fikir istiyorsunuz, yapılması gerekeni söylediğimizde ise saçma sapan bir tepki veriyorsunuz. Çocuk sizin cocuğunuz inanın acı çekmesi, ağlaması beni ilgilendirmiyor bile. Ben bir anne olarak kendi çocuğum yerine koyarak yanıtladım. Ayağında oluşabilecek herhangi bir hasar beni değil tamamen sizi ilgilendirir. Bebek adına üzüldüğüm için cevapladım.
Burada sopa bağla demek gerekiyordu sanırım size öneri için,doktor çok abest oldu haklısınız. Keyifli forumlar. ☺️