Rrabis12 5 aylık cnm. Çok fazla kullanmıyorum. Önceden yarı yarı veriyordum şimdi tam olarak veriyorum. Ben hiç bir yan etkisini de görmedim. Benim bebeğime iyi geliyor. Huysuz olduğu zamlar veriyorum genelde gece veriyorum rahat yatsın diye çok güzel yatıyor walla cnm. Allah yardımcın olsun kuzum ya. Tekte bakmak çok zor 😔