Asyaaihsnser cok haklisiniz. bazi ebeveynler umursamiyor. esimin is arkadsinin oglu 10 aylik. benim kizim 9 aylik. cocugu sadece dogumda hastene gormus. ne kalca cikigi icin gitmisler ne baska bir sey. burd yeniyiz tayinciyiz 9. ay kan tahlilleri icin onerecegin hastane varmi diye sormus adam demis o ne ? ne goz muayenesi ne sarilik kontrolu ne kalca cikigi insan bir kez olsun hastaneye gitmez mi ? sadece asi icin saglik ocagina gidiyorlarmis o kadar. esim anlatmis abi boyle boyle kan tahlili yaptirmka gerekiyormus , siz goze baktirmadiniz mi kalcaya baktirmadiniz mi diye ? adamin cevabi “ amaan cok da takmamak lazim ” olmus. esimle sok olduk.