Stellaa Nereye koyuyorsunuz ? Banyom küçük olduğu için çamaşır makinem mutfakta. Mutfakta da yer yok banyoda da . Almayı düşünüyorum ama koyacak yer bulamıyorum yatak odasında olur mu ki
ElisaNazzz Stellaa ben balkona koydum canım balkonum kapalı balkon kapattırdım yani çok rahat oluyor hem sesi de gelmiyor
ElisaNazzz Stellaa benimde yok içeriden üçlü uzattım üstüne fırınım onun üstüne de mikrodalga koydum bide 😅
ElisaNazzz Stellaa ve evet çok ses yapıyor ve acayip ısıtıyor yazın zor olur ama kışın işe yarar bence içerde olması :)))
Stellaa BhrAli ben de kendi yatak odamı düşündüm çok ses yapıyo diyenler falan var ya da odayı çok ısıtıyo diyenler. Mantıklı mı yatak odası?
BhrAli Stellaa ablamında yatak odasında kurutma Makinesi hiç sıkıntı yaşamadılar 8 yıldır kullanıyor ☺️