kranKolataKodaba 1 hafta sonra 9 aylık olucak kızım ama emeklemiyor emekleme pozisyonu alıyor sonra deviriyor kıçını yuvarlanıyor 😁 biliyorum her Bebek emekliycek diye bişi yok ama emeklemeyincede yeterince enerjisini atamıyor var mı bebeği geç emekleyen
Musmus kranKolataKodaba benimde oğlum 8 aylik tik yok 😊 ama oğlumun kuzeni 6 aylik masallhai var benim ki biraz tonmik onunlami alakalı bilemiyorum
Masalim kranKolataKodaba canım bazı bebekler emeklemeden yürüyo benım kızım 10 aylık yürüdü 7 aylıkta emeklıyodu ama gorumcemın oglu hıc emeklemedı dırek yürüdü
Dorukannesi kranKolataKodaba ayy benimkinde de tık yok bebe emeklemiyor ben anlamadimki milletin bebesi emekliyor bizde dis de yok anlamadim bi turlu
Sebnemhzl kranKolataKodaba hiç kafana takma ben de dertleniyordum 8 ayı bitirmeye yakın başladı emeklemeye 2 gün sonra tutunup kalktı maşallah b emekleseydi b tadını çıkarsaydı diyorum şimdi sürekli ayağa kalkmak istiyor haliyle ben peşinde perişan 😂
kranKolataKodaba Musmus bilemedim ki canım benim ki çok kiloluda değil ama emeklemek istemiyor karnının üstünde uzun süre durunca ağlıyor
Musmus kranKolataKodaba yurutec te bizimki koşuyor ama yere koyunca sadce yuvarlaniyor sağlıklı olsunda geç olsun güç olmasın canim
ggzmkrcc Musmus benim oğlum da suan öyle simdi ne durumda cocugunuz ocakta yazmışsınız da merak ettim
Denizsevim ✋ bizde varız.. 8aylık oğlum. Kilosu normal. 1-2 gündür kendini yüzüstü pozisyondayken geri geri iteliyor. Bunun ileri versiyonu da olur mu bilmiyorum.. İstediği şeylere fırıldak gibi dönerek ulaşıyor. Tembel oğlum diyerek seviyorum bende 😀