Nur-akay Arkadaşlar merhaba 3 ay 18 günlük oğlum var son 2 gündür pipisinin uç kısmı kızarık neden olabilir bilgisi olan var mı?
EslemDilan Nur-akay pipi ucu kapalı olabilir tanıdığımız bir sağlıklıya yeğenim yeni doğduğu zaman göstermiştik uç kapalı olduğu için idrar yaparken zorlama oluyormuş ondan dolayı kızarıklık erken sünnet önermişti
Mom3 Nur-akay uzun süreli mi bezini tuttunuz arada açık bırakın ve bezini sık değiştirin arada bir de yıkayın rahatlar bebek ılık suyla
Oge Nur-akay enfeksiyon da olabilir oğlum da öyle oldu. Sürekli huzursuzdu koyu çiş yapıyodu enfeksiyon çıktı. Takip edin lütfen
Nur-akay EslemDilan zorlansa ağlardı ama dimi benimkinde hiç ağlama yok iltihap falan değildir dimi ya
EslemDilan Nur-akay komple kapalı olmuyor zaten sadece ucu hafif açık olduğu için ister istemez zorlama oluyor idrar çıkarken oda kızarıklık yapıyor demişlrdi bize
Nur-akay Oge keyfi çok yerinde çiş rengi de normal ama genede bir doktora gitmekte fayda var teşekkür ederim
dlkcnblt Nur-akay canım doktora yda hemşireye bi göster ucındaki sünnet olması gereken fazla kısım tıkanıyormuş geri çekmek gerekşyormuş hafif hafif.enfeksiyon oluyormuş
ilkgozagrimmmm Nur-akay ben idrarda enfeksiyonda olabilir diye biliyorum yaparken falan ağlıyor mu ? Eğer öyleyse bir idrar testi yaptırın bence
Sandal Nur-akay enfeksiyonu falan olabilir bizimde sürekli kızarık ve kaşıma vardı sünnet derisi beze değdiği için oluyormus
ilkgozagrimmmm Nur-akay inşallah yoktur canım benimde oğlum var ablam 2 erkek çocuk büyüttü o yüzden o beni uyarmıştı kızarıklık olursa enfeksiyon olabilir dikkat et diye