ayis
[bilinmeyen]
Benimkininde ayaklar hiç Durmuyo özellikle altını açtığımda 😀
Nazlipek
[bilinmeyen] bizde öyle 3buçuk aylık kızım ayaklarını oynatmaktan çorapları çıkıyo sürekli😂
GunesssFiliz
Benim kızımda 3 aylık oldu. Karnımdayken de hiç durmazdı tekmeler hava da uçuşurdu 😂 hala daha aynı ayakları hiç durmuyor sanki yattığı yerde koşu yapıyor maşallah 😍😍
Denizsevim
Benim de oğlum 8 aylık oldu. Dediğiniz gi bi anne karnında da çok tekme atıyordu.şimdi de çok tepiniyor. En çok sırt üstü yatarken ayaklarını karnına çekip çekip itiyor. Bu arada topukları yere sürtüyor. Çıkan sesten esinlenerek isim verdim, "hattır hattır" 😁😁 onu yaptıkça hattır hattır mı yapıyormuş benim oğlum diyorum. Daha bi şevkle mutlulukla yapıyor 😊 bence endişe gerektiren birşey yok. Bacakları kuvvetleniyor. Bağırsakları içinde hareket etmesi güzel..
Nazlipek
[bilinmeyen] kesinlikle😂🙈 zaten hep oynatıyo giydirmesi de zor hele altını açarken o bacaklar o ayaklar hiç durmuyo zor değiştiriyoruz😂
minikkizim
[bilinmeyen] benimkide oyle canim bende korkmustum hatta biraz fazla hareketli diye :) masallah onlara 😊
Burcakmstftmr
[bilinmeyen] korkmayın çocuğun hareketli olması iyi bişey hem gazını rahat çıkarır hem sağlıklı olur kasları gelişir iyi düşünün bizimki hep zıplıyor ayaklar eller kollar hiç durmaz 😁😁
Burcakmstftmr
[bilinmeyen] ❤