Angell41 Maviiii95 ben akşam yatarken içiyordum ilk geceden fayda görmüştüm birde ben sonradan içine hurmada attım kaynatıp içiyordum
Maviiii95 Mom5 benimde sütüm çok güzeldi bi haftadır neredeyse bitti bitecek 😔 denicem söylediklerinizi
Mom5 Maviiii95 Maviiii95 oyle dusunmeyin elinizle sıktığınızda sut geliyorsa emin olun sutunuz bitmez bol sıvı tuketin hee emzirneden sonra en az 2 bardak su icin ben su sisesi yanimsa dolaşıyorum stu en cok su yapıyor unutmayın bu yediklerimiz ictiklerimiz vitaminini kalitesini artttiriyor sadece
esrerkn Maviiii95 humana still tea bestlak damla da acayip etkili oluyor. Deneyin mutlaka . Ha birde eşim anne çayı diye doğuş un poşet çayı var ondan almış sabahları siyah çay yerine onu içiyorum Onunda işe yaradığını düşünüyorum ben💕
Mom5 Maviiii95 en az 3 litre 1.5luk su sisesi al onu hep yaninda gezdir ben kac kere doldurdugumu bile hatırlamam