Bulutunannessi Canım anneler nasılsınız 😌😍 bebişleriniz bu ayda nasıllar, becerileri neler , neleri keşfediyor, kahvaltıda neler veriyorsunuz ,yemekleri(çorba) nasıl veee kısaca bizi bu ayda neler bekliyor 🥳🤩🥰
Asyaaihsnser Bulutunannessi seni tebrik ederim güzel anne sadece bebeğinin kilo boy değil motor beceri ve kişisel gelişimine de önem vermişsin 😍❤️Postunu açarken yine boy kilo karşılaştıracak bir anne postu sandım beni ne güzel yanılttın 🥰
minnakbaby Bulutunannessi mrb 😊 o ayda tam neler ypiyodu hatırlamıyorum. Ama o aydan sonra ben cok zorlanmaya baslamistim ek gida sureci ustune disleri geldi aklimda kalan tek sey zorlu gecmesi 😂
19032020 Bulutunannessi 19 Mart 2020 doğumlu oğlum. İki dişi çıktı inanılmaz bir şekilde ısırma çabasında hem de her şeyi. Sürünüyor yorulunca dinlenip devam ediyor 😊 Renkli topları var ( geçen hafta BİM’e gelmişti) onlarla oynuyor . İki eline alıp birbirine vuruyor. Desteksiz oturuyor -arada bir devrilse de- . Meyveli yoğurdu çok seviyor özellikle şeftalili. Çorba da yayla çorbası mercimek çorbası tarhana çorbası bunları yapıyorum. Brokoli ve karnabaharla karışık sebze çorbası, ıspanak çorbası, balkabağı çorbası yapmayı düşünüyorum mevsimi geldi. Vee diş sancısından dolayı olduğunu düşünüyorum hiç uyumuyor. Saat başı uyanırdı şimdi yarım saatte bir uyanıyor. Gündüz iki kez yarım saat uyuyor. Aklıma gelenler bunlar umarım faydalı olmuştur 😊😊
Mstfaslhnalprsln12 Bulutunannessi merhaba canım benimde oğlum 7 ay 16 günlük sürünmeyi seviyor benim sesime mutfağa kadar geliyor ben sabah kahvaltısında sadece anne sütü veya meyveli bebek bisküvisi veriyorum Yumurta yeyince kusuyor midesi kabul etmiyor galiba çorba olarak da sebze çorbası yoğurt çorbası veya tarhana çorbası veriyorum yoğurt meyve veriyorum kumanda ile oynamayı seviyor dişlerini kaşıyor elinde alınınca oyuncağı ağlıyor o şekilde benim oğlum
Bulutunannessi Asyaaihsnser yaa canmısın seeen 😍 tabiki kıyaslama yapmam ben boy kilo konusunda çünkü her bebeğin gelişimi aynı olmuyor bunuda bilmeyenimiz yoktur heralde yapabildiği aktiviteleri falan merak ediyorum hergün onlarla birlikle bizde yeni bişey öğreniyoruz çünkü ☺️
Bulutunannessi Asyaaihsnser ama görüyorum kimsede zahmet edip bişey yazmıyor bende buna çok kızıyorum işte şimdi buraya aldatma&kaynana postu açsaydım ohhooo almış başını gidiyordu. Ne garip değil mi şaka gibi 😊
Bulutunannessi minnakbaby yaa öyle mi 😰 şimdi bir korkmadım değil he 😂 emekleme pozisyonu alıyoruz öne arkaya sallanıp gidip geliyoruz sonra cesaret edemeyip komando gibi sürünmeye devam ediyoruz 😂 teşekkür ederim paylaşımın için 😘
minnakbaby Bulutunannessi yok korkmayin her cocuk ayni olmuyor biliyosunuz ve benim oglum cok zor cok aktif bi bebek her daim zorlaniyorum zaten insallah sizin guzel gider hersey. Ama sunu soyleyeyim 10. Aydan sonra hersey guzel olmaya başlıyor cunku taklit ediyor biseyler yapabilmeyE Basliyor bizi anliyor artik saklambac bile oynuyoruz 😁
Bulutunannessi 19032020 oğlumdan 2 gün büyük yanii ☺️ Bizde 17 Mart doğumluyuz olmaz mı teşekkür ederim ☺️ bizde emekleme pozisyonu alıp emekleyemesekte öne arkaya sallanıp duruyoruz sonra cesaret edemeyip sürünmeye devam🥳 bu arada da bizim hiç mi hiç dişimiz yok görünürde de yok sabırla bekliyoruz ☺️
Tortilla_ 19032020 Yaaa bizde 19 Mart doğumluyuz. Benim kızımın henüz dişi yok. Topları sevdi mi oğlunuz almayı düşünüyorum. Oyuncakları ile sıkılıyor .
Bulutunannessi Mstfaslhnalprsln12 anladııımmm hemen hemen aynı bizimde dişimiz çıkmadı henüz sürünmeyi seviyoruz desteksiz oturabiliyoruz bişeye uzanmadığımız sürece yoksa pıııt birazcık yamuluyoruz ☺️
Mstfaslhnalprsln12 Bulutunannessi aynen benim oğlumda oturuyor ama fazla değil daha o daha çok sürünmeyi seviyor
Zehra_Ens Benimkiler 14 aylık oldu. O ay da emekleme çabaları vardı 8. Ayda emeklediler. Kahvaltımız hala aynı kendi yaptığım labneyi yerler birer tane de yumurta bazen yoğurt. Öğlen çorba içirmedim hiç besleyici gelmiyo bana onun yerine hep yoğurt peynir bebek keki ya da bisküvisi kuruyemiş o aylarda koymaya başlamıştım deneyerek muz elma şeftali ne meyve bulursam hepsinden koyardım bir de tarçın ve keçiboynuzu unu. Tadı da güzel oluyodu üstüne de pekmez. Çorba hala sevmezler. Son kolay ayınızdasınız emekleme yürüme ve tırmanma üçlüsü gelince ortalık karışıyo 😬
Bulutunannessi Zehra_Ens yaaa demeyiin zaten emeklemediği halde sadece sürünüyor olmasına rağmen ya tv ünitesinin orada yakalıyorum yada Peteğin altından düşünsenize 😱 yemeklerde sıkıntımız yok çok şükür çorba meyve yoğurt şeklinde gidiyoruz ayyy ben heyecanlıyım da bi yandan da korkuyorum 😂
Zehra_Ens Bulutunannessi bence de kork 😅 korkmayana yazık cahil cesareti bilmiyo ondan rahat derim 😅 ama iyi haber 1 yaşla birlikte baya rahatlıyosun sonra tırmanmayı öğreniyo ve panik atak hastası oluyosun 😅 aman maşallah yemeyen çocuk zor diş dönemi 1 hafta yediremedim de huni takacaktım az daha.
Bulutunannessi Zehra_Ens bütün bir seneye hazırladın zaten beni nasıl rahat olabilirim ki artık teşekkür ederim 😂😂
Seherronya Bulutunannessi Merhaba isyankar anne 🤪 biz şuan 13 aylığız. 7 aya dair hatırladıklarımı yazayım :) Biz tam 7. Ayda emekleme işinde ustalaştık hatta ayağa kalkıp tutunarak sıralıyorduk. Konuşma olarak sadece baba kelimesi netti diğer başka seslerde çıkartıyordu ama anlamsız kelimelerdi onlar :) Alkış bay bay vs gibi taklit etmelerde bizde 7. Ayda baya gelişti bizde gördüğü bir çok şeyi yapmay başlamıştı. Yuvarlak halkaları takabiliyodu çubuğa. İştahımız gayet iyiydi sabahları bir yumurta yiyordu mutlaka ( alerjimiz olmadığı için ben beyazınıda vermeye başlamıştım ) salatalık lor peynir de kahvaltıda vardı. Her gün mutlaka ev yapımı yoğurt ve bir muz tüketiyorduk . Birde blw yöntemini 7. Ayda uygulamaya başlamıştım
Bulutunannessi Seherronya aşk olsun ne isyankar annesi 😔 kimse benim ne demek istediğimi anlamadı ki bir liçle gelen ona katıla katıla yediler 😂 teşekkür ederim ☺️ Bizde emekleme pozisyonu alıp emekleyemiyoruz henüz ama süper şekilde sürünüyoruz kahvaltı çorba meyve yoğurt şeklinde ilerliyoruz hee bizde henüz hiç dişimiz yok 😶
Seherronya Bulutunannessi bizim 2 dişimiz vardı sadece şuan 5 tane 3 tanesi patladı uzamasını bekliyorum 😂😂
aselinannesi06 Bulutunannessi 4 mart doğumlu kızım 1 aydır emekliyor artık ustalaştı baya tutunarak kalkıyor anni abba diyor 2 tane dişimiz çıktı geçen hafta alkış yapıyor ve çok hareketli peşinde gezmekten yoruluyorum 5 aylık da hamileyim çünkü 🤦♀️ kahvaltı da hergün bir yumurta salatalık peynir veriyorum çorba olarak sadece sebze çorbasını severek içiyor bi diğerlerini pek sevmiyor yoğurt muz elma veriyorum uykusu gayet iyiydi ama sanırım dişten dolayı bozuldu biraz gece çok sık uyanıyor
Bulutunannessi aselinannesi06 yaaa gerçekten mi maşallah aralarında çok yaş olmayacak ☺️ Bizde emekleme pozisyonu alıyoruz ama henüz emekleyecek kadar cesaret gelmiyor sanırım ileri geri sallanıyor 🥰 he bide bizim hiçmi hiç dişimiz yook😕
aselinannesi06 Bulutunannessi sağol canım Allah razı olsun ☺️ benimki önce süründü şimdi normal emekliyor temizlik yaparken peşimde geziyor 🤦♀️ çıkar canım daha sonra 🥰