Kaveda arasbek tek uyku şart diye bisey yok bebeğe gore hareket edin. Kendisi tek uyku için size sinyal verecektir.
Sena1997 arasbek 18 aylik olduk dün canim 1 aydir tek uyku uyuyoruz yetiyor aksam 10 da uyuyor gece 1-2 defa uyanıyor sabah en gec 8 bucukta ayakta beslenme de aciktiginda yiyor mesela simdi uyandiginda oglen yemegi vercem sonra da meyve
Liyosunannesi arasbek kızımında 18 ayı biticek 23 ünde, ancak tek uyku az geliyo 2 uyku yaptığımdada akşam üstü 2. Uykuyu uyumak istemiyo napıcam şaşırdım.
efelettin 15 aylık tek uyku. en geç akşam 9 gece uykusu. Gece bir kere uyanıyor süt içiyor. beslenme sabah; kahvaltı öğle; çorba akşam yemeğine kadar arada meyve, kek vs. akşam 7de biz ne yersek.
Ozgeersin Benim bebeğim 16. Ayında tek uykuya düştü düzeltilmiş ayı 14 buçuk aylıktı erken doğdu uykuyu pek sevmiyor kendisi o uykusu da en Uzun 1 buçuk saat. Beslenmeside Mama yermisin diye sorup veriyorum öyle yiyor istemeyince zorlamıyorum.
Diladenizim2504 arasbek 1.5 yaşında sabah 10 da uyanıyor 1.30 da bir saat 6.30 da 45 dk bir uyku gece de 10.30 da uyuyor tek uykuya düşünemiyorum ben sabah kahvaltı öğlen çorba arada bir kase yoğurt akşam yemeği (katı yemiyor hala Malesef ona göre özel yemek yapıyorum hala) ara öğün meyve gece de bir öğün daha yiyip yatıyor. Ölçü hep 1 kase ama yani 3 kepçeye yakın öğünleri sürekli de su meyve suyu kefir ayran komposto gibi sıvı gıdalar içiyor hala da emziriyorum.
Minikcivcivim arasbek 22aylık 15aydan beri tek uyku. Bizimde son bir aydır beslenme bozuk iştah yok. Kan verdik bakalım pazartesi bakıcaz sonuçlara.
ikikelebekannesi arasbek 16 aylik tek uykuya düştük.iki uyku iyiydi ilkinde yemekle evle falan uğraşırken ikinci uykuda dinlenebiliyodum şimdi akşam 9 9.30a kadar beraberiz 🤷♀️
arasbek Bizde hala iki uyku yapıyoruz ama nette tek uyku görünce sormak istedik.. valla iki aydır iştahımız berbat şuan 12.30 da içtiği çorbayla duruyor yemek verdim yemedi makarna erişte yapınca hemen yiyor hergün hergün de bunlar yenmez ki
Gulcan23 Bu aylar biraz geçiş dönemi oluyor tek uyku az gelebiliyor ikinci uykuyu da uyumak istemiyor bizde öyle olmuştu sonrasında tek uyku yetmeye başladı 1-2 ay sorun oluyor geçiş döneminde