Merhabalar ben 4 günlük taze anneyim erken doğum yaptığım için bebeğim küvezde 2 gündür emZirmeye gidiyorum ama bugün emzirdikten sonra ağladı ilk başta sesi çıkmadı kızardı sonra sesi çıktı hemşireye sordum olur dedi çok korkuyorum birşey olucak diye