Kızlar benimde öyle sırunum vardı saatlerce memede olup bırakınca hala aranıp ağlıyodu Snra mama yapıyodum uykuyada dalamıyodu sanıyodumki aç ama öyle degilmiş doktorum 15 dk emzir sonra 2,3saat oyala dedi dünden beri deniyorum gerçektende oyalanıyo ve daha sakin oluyo bebek. daha memeyi sindiremeden yenisini verince hazmedemiyomş