Nscaslan34 Kızlar 1ay 24 gün önce sezeryan oldum 10 gün sonra herşey normale döndü kilo kalmadı bikac gündür karnım şiş gözüm şişti biseyler oluyor anlayamadım baygınlık geçiriyorum tansiyonum düşüyor varmı boyle karin şişliği yaşayan ağrıyor baya
[silindi] Nscaslan34 karın değilde tam dikişler imin üstünde karnımda kasık üstünde tam ortada Bi sertlik var doktoruma sordum iç dikişleri toplayarak diktiğimiz için oluyor dedi bana ama baya Bi topak sertlik var yani 13 gün oldu bakalım ne zaman geçecek
[silindi] Nscaslan34 siz Bi kan değerlerimize baktırın ameliyattan sonra kan düşüklüğü olmuş olabilir
Nscaslan34 [silindi] istanbula gidince ilk isim kendi doktoruma uğramak olacak bakalım 😏😏 bi hafta daha dayanabilirsem iyi