Hanımlar kısa ve öz derdimi anlatmaya çalışıcam bebeğim 26 haftalık doğdu 135 gün sonra hastaneden çıktık şükürler olsun 🙏 ancak ciğerleri tam kapasite çalışmadığı için solunum destek cihazı (konsantratör) ile geldik eve. Başına gelen ya da bilgisi olan anneler bilir saturasyon değeri 80 altına inince makine uyarı veriyor hastanede bu şekilde ayarlandı ama Türk Neonatoloji Derneğinin makalelerinde 93 altına inmemesi gerektiği yazıyor, kafam çok karıştı 🤦 doktora tabi ki sorucam ama randevu günü çarşamba ve o zamana kadar içim içimi yiyor bu şekilde bi durumla karşılaşan annelerim nasıl atlattınız süreci oksijen saturasyonunuz kaç olduğunda uyarı veriyordu 🙄