UmayUrazMoms Perşembe günü doğum yaptım hala büyük tuvaletimi yapamadım zorlasam bile gelmiyor napabilirim
Busesrmz UmayUrazMoms sakın zorlama kendini sıkma bende yaşadım doktoruna söyle fitil veriyor çok rahatlatıyor eğer zorlarsan hiç yapamazsın basurun çıkar canın çok acır yaşadım o yüzden biliyorum 🥺 şuan hala çekiyorum kanar her büyük abdestimi yaptığımda :(
surahasans UmayUrazMoms normal doğum sonrası bence çok normal biraz da tedirgin olduğumuz için öyle ben de öyle oldum sıvıyı çok al problem değil bence çünkü insanda dikiş korkusu oluyor ☺️
ErvaKoc İlk bir hafta çıkamamıştım ama sürekli tuvaletim geliyo gibi olurdu biraz korku da etki etmişti bana kayısı yemiştim ertesi gün fazla dikişim olmasına rağmen rahat çıkmıştın geçmiş olsun 🦋
esmerayes UmayUrazMoms ben korkumdan 10 gun yapmayip icimde tutmaktan kabiz olmustum duphalac verdi doktor onunla rahat rahat ciktim 😂
eylulmin UmayUrazMoms kendini zorlama canım. Bu herkeste olan bir şey. Ben de beşinci gün yapabilmiştim. Çok katı gıdalar yememeye dikkat et.
Ykt35 UmayUrazMoms canım bende normal yaptim 16 gn once 3 gun çıkamadım rezeneye başladım o hemen rahatlatti ciktim dene istersn bi