@halemehmet benim bebeğim 3 aylık daha hâlâ arada öyle uyuyor o kadar takıntılı olma bırak çocuk rahat yatsın uykusunu bölmüyorsa kundak yapmana gerek yok ben bu aya kadar bir iki defa kundak yaptım oda yarım kundak bacaklarını hiç birleştirmedim kolları çok hareketliydi bundan dolayı uyanıyordu başka da kumdaklamadım rahat rahat yatıyor tosbigim ❤️ Kimsenin lafını dinleme daha acemide olsak en iyi biz anlarız bebeğimizi hiç kimsenin demesine bakma bana da çok şey dediler bn hiç takmadım bile bir sorun olmaz korkma 👶🏻