Brnbrn kolay gelsin, ben de 3 aylıkken bıraktırdım, şimdi 6 aylık direk emiyor. Umarım benim yaptıklarım sizde de işe yarar.
Gögüs ucu çıkarticı aldım, ufak pompa gibi bir şey, vakum yapıp gögüs ucuna takılıyor, böylelikle ucu belirginlesiyor, 1 gece normal ucla emzirip yatırdım, ilk uykulu gece emmeye kalktığında gögüs ucu çıkarıcıyla gögsümü çekip hemen direk emzirdim, ( yardım edecek biri olursa iyi oluyor, gögsunüzün tüm kahverengi yerini elinizi makas yapıp incelterek ağzına komple sokun)çok beklemeden uykusu açılmadan yapmak gerek, gece 3 kere kalkıyordu, hepsini bu şekilde yaptım, geri uca dönmemek lazım, o gece alıştı emmeye. Yani önemli olan gece başlamanız ve gögüs ucunuzu belirginleştirip biraz süt gelmesini sağlamanız ilk seferler için. Sonra gün içinde de gögüs ucu çıkartıcıya devam ediyorsunuz ilk 1 hafta falan ama tekrar silikon uca sakın dönmeyin diyorlar.
Umarım işe yarar, denerseniz olursa yazın😄 kolay gelsin