Güzel anneler, bana bi akıl verin. Sağır olmama az kaldı. Kızım 8 aylık ve yaklaşık 2-3 haftadır sürekli çığlık atıyor. Öyle tiz bir çığlık ki anlatamam. Her şeye çığırıyor. Sesi kısılacak yakında. Ne yapabilirim bi yardımcı olun nolur. Böyle bir durum yaşayan ya da bu durumda olan anneler, bi bakıverin hele 😕🙄