Mom061 FikriyeAli Maşallah. ☺️Resim yüklenmemiş sanırım, açılmadı bende. 13 aylık kızımın 10 dişi var, azılar geliyor. 🤦
Arhim Mom061 hıc ıstah kaybı yasıyor musunuz. Bız ne zaman dıs xıkarıcak olsak kızım ek gıda yemıyor 😔
Minikprenseselo FikriyeAli bnde bekliym valla 2 aydr 😊Allah satilarini artirsn bnde cok istym cikmasni ama vakti saati var baklm ne zamn 😊
FikriyeAli Arhim ben cok şanslı bir anneyim sanırım oğlum hiç birsey ayırt etmiyor kendi ellerimle püreler yapıyorum hazır bişey vermiyorum tadımlrımız bitti ek gıdaya çoktan geçtik ve sadece ishal sıkıntımız olmuştu diş çıkarırken
Mom061 Arhim Evet diş dönemlerinde iştah ve gece uykusu sıkıntımız oluyor. Normaldede çok iştahlı bir bebek değil ama diş döneminde ağzını dahi açmıyor. 🤦 3-4 gün sürüyor, genede çok zorlanmadık, diş dönemlerinde. Birşekilde atlatıyoruz.
Kuzey-41 FikriyeAli bizimde üstte 4 dişi var şimdi alttaki iki dişi patlamış ama sanki yamuk gibiler bilemedim cikinca düzelirler heralde🤷🏻♀️ İlk 9aylikken cikti simdi 10 ay 10 günluk🥰