Kızlar eşim dün test yaptırmıştı bugün sonuç pozitif çıktı 1 yaşında oğlumuz var bizdede çıkar diye korkuyorum. Eşimin sadece tat alma duyusu kalmamıştı hafif boğaz ağrısı vardı. Sağlık ekibi gerçekmiş eve bize test yaparlar mı oğlumla bizde bir belirti yok. Birde eşim anneme gitmem gerektiğini söylüyor ama bana mesaj geldi evden çıkmayın diye nr yapmam lazim