Sütüm yetmediği için son 1 aydır mamaya başladık. Aptamil kullandım aşırı gaz yaptı mahvoldu çocuğum. Hipp e geçtik sanki doyurmuyordu en son sma aldık eski sürümüydü galiba sarı bi kutusu vardı. Dün tekrar aldım ama ambalajı değişmiş beyaz olmuş. Biberona koyduğumda bile fark etti. Ben kaşıkla karıştırıyorum sallamak yerine gaz olmasın diye ama ona rağmen köpük köpük oldu. İçeriği mi değişti acaba var mı kullanan 🤷♀️