Hiç duydunuzmu yada kullanan var mı kızlar doktor söyledi bana bilemedim. Obezite tedavisinde kullanılıyormuş hatta doktor yazarsa devletin bile karşıladığı bir ilaçmış ve yağı parçalayarak büyük tuvaletle atıyormuş. Bazılarında büyük tuvaletini tutamama gibi etkileri varmış ama kullanıp hiç işe yaramadı diyende var var mı kullanan yada tanıdığı olan.