-civcivlerim- canım hiç vicdan yapma, ilk 1 ay hipp kullandım. Dehşet derecede gaz yaptı pıtır pıtır durmaksızın gaz cıkarıyodu cocuk ve kabızlık yaptı. Bebelac gold aldık gazı yarıdan fazla azaldı gaz yapmadı, cok da rahat cıkarıyordu gazı. Eşim birazcık pimpiriklendi, hipp kaliteli bu değil. Kutusu metal değil falan diye. Aptamil alcam dedi tamam dedim. Aptamilde ise cocuk ıkınarak zorla cıkarıyordu gazı. 2 hafta kullandık mecbur büyük paketlerden almıstık. Kakasıda katıydı. Bebelac golda geçtik sonunda su an 5 aylık olduk 1,5 aydan sonra ne gaz nede kabızlık problemi yasamadık. 2 ayrı doktor da bebelac gold önermişti.