Arkadaşlar merhaba bebeğim 48 günlük 1 aylıkken idrar yolunda enfeksiyon vardı antibiyotik kullanmistik 9 gün sonra doktor geçti bırakın demişti tekrar dün kontrolü vardı yine çıktı ve yine antibiyotik yazdı.ama bebeğim çok küçük.bende başka hastaneye gittim ve orada temiz çıktı kafam karıştı ne yapmalıyım.idrar kültürü verdik bu seferde daha detayliymis onu mu beklemeliyim acaba oda 2gune çıkıyor mus