Slmlar yaklaşık 50 gün önce spinal sezeryan oldum ama bir türlü kendimi toparlanamadım ilk günler daha iyidim aslında ama son günlerde acayip kötüyüm her yerim ağrıyor özelikle sırtıma bıçaklar saplanıyor doktora gittim emzirmekten yanlış duruştandır dedi ama 1 haftadır geçmedi sanki kendimi çok güçsüz halsiz mutsuz hissediyorum bebeğimle doğru dürüst ilgilenemiyorum bile bütün vücudum uyuşuyor sanki bide beslenemedim bu süreçte normal mi bunlar benim gibi olan var neler yaptınız toparlanmak için çok mutsuzum bir an önce eski sağlığıma kavuşmak istiyorum ☹️