Batimoms Zeynepazram 10 aylıkken oğlumda 68 cm di. Yaşından sonra atıyorlar canım. Durup durup birden sonra anlamıyorsun şimdi 14 aylık 75 oldu. Yine bir tik kısa ama böyle kalacağını sanmam. Ailede boyu uzun çok..
Zeynepazram Mom987 yok görmedim zaten yorumu kahvaltı yedırmeye calısıyodum 😊 ben 168 eşim 175 cokta kısa degılız sanki ya 🙄 kısamıyız 😂
Hamzam Zeynepazram boy babadan kilo anneden alır derler,birden uzar belki yani çokta belli değil ki bu durumlar,belli bir yaşa kadar boy uzaması var zaten,sizin boylarda gayet iyibnce
Zalimsin Zeynepazram size bakarsak zaten kısa olmaz hiç bı anda atar boy en kötü ihtimalle ama boyu zaten normal ama genetik işte hiç sıkmayın canınızı ben 10 aylık 85 cm çocuk gördüm ya kızım çocuktan iki ay büyük olmasına rağmen yavrusu gibi duruyodu ama bizim boy da normaldi o zaman mesela ama o çocuğun annesi 180 iri babası 2 metre ben 160 kocam 172 yani bize göre kızımız normal insanın biraz keyfi kaciyo ama napalim 😂
Batimoms Minikimmm öyle kalmaz emin ol. Asla bebek anne ve babasından daha kısa olmaz. Yani bilimsel olarak öyle. Benim annem 164 babam 1 70 di ben 165 oldum.
Batimoms Zeynepazram yok canım ya getirmekle uzamaz. Sen gir bak nasıl atacak. Oğlum 6 aylıkken 62 cm di. Doktor çok kısa demişti. 10 aylık 68 oldu. 14 aylık 75 cm. Şimdi ideal boyu dedi. Ben 1 64 ( bazen 65 de çıkıyor otomatik hesaplamada ) eşim 1 82
birkediannesi Zeynepazram canım artık 10 aylık olmuş ruşeym boy uzatıyor diye duydum içinde omega vs var iatersen bir araçtır muhallebisine vs koyarsın biz daha 6 aylığız ben 8. Aydan sonra kullanacağım bide börülce boy uzatır 😌 aynı zamanda genetik olduğunu düşünüyorum bebeğim erken doğdu 48 cm di boyu şuan 6 aylık 65 cm mesela ben minyonum ama eşimin boyu çok uzun
Zeynepazram birkediannesi benim kız 51 dogdu eşim 175 ben 168 ruseym bende duydum alıcam börülce simdi veriliyo mu bu ayda ben bile hic yemedim tadı falan nasıl bilmem nasıl yapılır edılır 😂
birkediannesi Zeynepazram sen benden uzunsunn🥴😂 kuzum bende hiç bilmiyorum daha önce yemedim ama özellikle deniz börülcesi çok boy uzatır bi araştır nerde bulunur nasıl yapılır arkadaşım veriyordu 9 aylık bebeğine
asyasare Zeynepazram bazi cocuklar birden boy atiyor canim. ben lise 1 deyken esimle ayni boydaydim ikimizde 1.58idik. esim lise 2 te bir uzamaya basladi neredeyse universite bitene kadar uzadi diyebilirim. suan 1.82 boyu. bense hala 1.58im 😂 genetik olabilir. kalsiyum kemiklere iyi gelir derler ya da annem bana sut icimek icin diyordu bilmiyorum😂😂 ama kizima bol bol yogurt peynir kefir yediriyorum bende bu yuzden.
Zeynepazram asyasare bizim alerjımız vardı süt ürünleri ve yumurta ikimizde yemiyoduk yenı yemeye başladık bende her gun ev yogurdu verıyorum canım Allah’tan bayada sevdı kefir daha vermedim haftada kac kere verılır 1 haftayı geckındır yemeye başladık yeni gectı alerjımız o yuzden biraz geri kaldık
Batimoms asyasare çok istisna olmuş ama şöyle de olabilir ben çocukken şu parkta tutunma demirleri vardı ya havada turuna tutuna sona giderdik onunla çok uğraştım çok asılı kaldım. O bir tik uzatmış olabilir ama durumunuz yine istisna ama zaten boylar birbirine çok yakin
Zeynepazram Minikimmm profesyonel mı degılse bence profesyonel alsın amcaya karsı cekınebılır ya da tepkısını daha cok gösterebılır belkı