Zehra_Ens 15 aylık kızım ve o da henüz tam olarak anlamlı kelimeler söyleyemiyor.
anne, baba, dede, anneanne (anini), kedi (tisi), köpek (havhav), civciv (cici), hadi, mama, su (bu), elma (alma), ayakkabı (akka), bıcı, attı, gel, no-no-no diyor. başka kelimelerde söylemeye çalışıyor ama ne demek istediğini anlamaz sürekli vakit geçirmeyen biri.
ben de merak ediyorum bu durumu çünkü herkes “konuşsun artık” diyor, daha 15 aylık ama yani bunu unutuyorlar sanırım.