Kızlar eltim kan testi verdi 7.45 cıktı doktor keseyi görememiş değer de şuan düşük 2 gün sonra gel demiş ama bu sabah wcde peçeteyle silince kan gelmiş pihtili az bise adeti geceli 6 gün oldu bu yerleşme kanamasi olabilirmi yoksa düşük mü bilen varmı?