Almiraaa ya bi arkadaşımın çocuğunda olmuştu aynısı.aniden başlamış dayanılmıyo çok kötü kokuyo diyodu.doktora götürdüler doktor muayene ederken burnundan birsürü pamuk çıkarmış.çocuk oynarken burnuna sokmuş da nefesi de ondan öyleymiş.acaba öyle bişey olabilir mi diye yazayım dedim