2 yaşında ve 1 aylık çocuğum var. 2 yasındakı aşırı bana düştü. Sureklı annem dıye pesınde. Tuvalete gıtsem bağırarak ağlıyor. Bensiz durmuyor. Küçüğü emzırırken meme yı kapattırıyor.. ne yapmam lazım.. nasıl davranıcam. Uykusuzum. Yorgunum. Psikolojik olarak zor tutuyorum kendımi saatlerce ağlamasına.