Ygtalp11 benim oğlum günde 7 kere filan yapıyordu abartısız, d vitamini ve bizim yediklerimize bağlı yeşilimsi sarılık normal canım. Şimdi 6 aylık ek gıda da başladık ortalama 3 kere kaka yapıyor. Bunun ön süt vs ilgisinin olduğunu düşünmüyorum. Çok normal yani. 6 ay boyunca sadece anne sütü aldı ve sürekli emen bi bebek.