Beyya06 Sltan45_a yeğenimin de tıkalıydı. Sağ göz altı mosmor şişti. Doktor ellemeyin zamanla geçer geçmezse ameliyat ederiz dedi ama ben masaj yaparak açtım ve düzeldi çok şükür
CanK Sltan45_a o nasıl oluyor ya bizim de tıkalı geçmiyor asla saat başı temizliyorum masaja cesaret edemedim ameliyat gerekir mi acaba uzun süredir böyle🙁
Psklganne CanK benim bebeğiminde tıkalı iki damla bir de krem verdi doktor. Masajı asla atlamamak gerekiyormuş yoksa ileride cerrahi müdahale gerektirir dedi doktor. Aman atlamayın masajı
Sltan45_a CanK masaj önemli ben bir yıl yaptım geçmedi. İki defa sondalama operasyonu olduk. Galiba silikon takılcak