Merhaba kızlar günlerdir marketlerde bebelac gold 2 bulamıyordum neyse dün bi markete gittik orada ki çalışan ambalajının değiştiğini o yüzden bulamadığımızı onların eline de yeni geldiğini söyledi fakat şöyle bi sorun var mama suyun içerisinde erimiyo içinde pürtüler kalıyo ve daha koyu bi kıvamda bebeğim yemedi sizce neden böyle