Merhabalar;
bebeğim 36 günlül. Sol gögsümü tam kavrayamadığı için bebeğim tam beslenemiyor. Sütüm de var lakin kavrama sorunumız yüzünden ememiyor. Bu yüzden kilo alamadık mama takviyesine başladık.
kavramadığını da gögsümü ağzından çıkardığında gögüs ucumun yuvarlak değil yassı olduğundan anladım. Bu durumda ne yapabilirim. Ağzını da tam açmıyor 😞😞😞